Meer informatie?

We hebben tegenwoordig te maken met allerlei zaken zoals regelgeving, maatschappelijke verwachtingen en economische vraagstukken. Terugkijkend hierop ben ik blij hoe we hiermee omgaan en de manier van aanpak die we hebben. Over het algemeen gaat het goed in de business en wordt er onderling veel besproken hoe verschillende vraagstukken opgepakt moeten worden.
Een voorbeeld hiervan is het vraagstuk sustainability. Vele bedrijven staan aan de vooravond om hier hun strategie op aan te passen. Europese regelgeving gaat ook eisen stellen op dit vlak. Recent mocht ik een brainstormsessie met een gerenommeerde onderneming bijwonen waar diverse invalshoeken zijn besproken, van maatschappelijk invalshoeken tot rapportages en van bedrijfseconomische gevolgen tot fiscaliteit en subsidies. Het is een boeiend onderwerp waar in onze markt veel over te doen is dan wel de komende tijd aandacht vraagt.
De multidisciplinaire aanpak van Mazars om ondernemers hierbij van dienst te mogen zijn is en blijft geweldig. Het geeft power en voldoening om bovenstaande te realiseren.
In de Transport en logistiek Actueel komen naast sustainability nog veel meer interessante onderwerpen aan bod.
Op weg naar een nieuw enerverend jaar. Niemand heeft een glazen bol, maar met de instelling waarin deze markt reageert op diverse uitdagingen, heb ik veel vertrouwen richting toekomst.
Succes allen!
Wilt u graag meer weten over de sector Transport en logistiek en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact op met Pieter Tra per e-mail of per telefoon: +31 (0)88 277 18 85. Hij helpt u graag verder.
This website uses cookies.
Some of these cookies are necessary, while others help us analyse our traffic, serve advertising and deliver customised experiences for you.
For more information on the cookies we use, please refer to our Privacy Policy.
This website cannot function properly without these cookies.
Analytical cookies help us enhance our website by collecting information on its usage.
We use marketing cookies to increase the relevancy of our advertising campaigns.